sobota, 16 lutego 2013

Hejj ;D


Jestem Anette, od jakiegoś czasu miałam straszną ochotę na napisanie opowiadania z 1D. niestety zawsze coś stało mi na przeszkodzie. Aż kumpela zmobilizowała mnie, żebym w końcu spięła dupę i zaczęła to pisać. W pisaniu pomaga mi moja przyjaciółka- Nikola. Pomysł wpadł mi do głowy spontanicznie. Najpierw chciałam żeby było to opowiadanie o Larrym, ale takich jest już mnóstwo. Więc stwierdziłam, że do historii tej dwójki dołączę jeszcze inne, równie ważne, wątki. W tej historii traktuję Larry’ego jako romance a nie bromance więc jeśli kogoś to obrzydza lub ma z tym jakiś problem, to u góry po prawej stronie jest czerwony krzyżyk ;D Ten wstęp jednocześnie zastępuje prolog, którego po prostu nie potrafię wymyślić, i który zupełnie by mi nie wyszedł, bo jestem kiepska w pisaniu takich rzeczy. No ale nie przedłużając zapraszam do czytania i będę bardzo wdzięczna za wszelką opinię na temat opowiadania ;D.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz